Celem warsztatu jest przekazanie wiedzy na temat budowania marki osobistej, poprzez określenie celów, grup docelowych, przekazu i narzędzi oraz ewentualne wskazanie obszarów wymagających dalszego rozwoju.
Dla kogo?
- Właściciele firm
- Prezesi
- Członkowie Zarządów
- Menedżerowie i osoby odpowiedzialne za reprezentowanie i komunikację firmy lub organizacji na zewnątrz
Dowiedz się więcej na temat mojego doświadczenia
Dzięki warsztatowi STRATEGIA I NARZĘDZIA BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ zyskujesz:
- Znajomość zasad budowania marki osobistej.
- Zdobycie wiedzy z zakresu budowania marki osobistej.
- Umiejętność definiowania celów i odbiorców.
- Umiejętność budowania przekazu, który pozwala dotrzeć do pożądanych odbiorców.
- Poznanie zasad komunikacji interpersonalnej.
- Poznanie zasad współpracy z mediami.
- Poznanie zasad kształtowania wizerunku w Internecie.
- Zestaw książek i materiałów edukacyjnych służących budowaniu marki osobistej.
STRATEGIA ROZWOJU MARKI OSOBISTEJ SKŁADA SIĘ Z 4 ETAPÓW:

Program warsztatu strategicznego:
- Samopoznanie (typy inteligencji, SWOT, narzędzia samopoznania)
- Wyznawane wartości – czym kierujesz się w swoim życiu
- Wizja i misja
- Cele – osobiste i zawodowe
- Grupy docelowe – do kogo kierujesz swoje działania
- Przekaz – co chcesz, by inni o Tobie usłyszeli
- Zasady komunikacji interpersonalnej
- Wywieranie wpływu na ludzi
- Narzędzia budowania marki osobistej – tradycyjne i nowe media
- Networking i budowanie relacji
- Zasady kontaktu z mediami
Warsztat przeprowadzany jest w Warszawie i trwa około 7-8 godzin. W trakcie warsztatu uczestnik pracuje na formularzu strategii, który pozwala przygotować założenia do własnej strategii marki osobistej.
Całościowy program zbudowany jest na bazie mojego wieloletniego doświadczenia. Samodzielnie stworzyłem własną metodologię i na jej podstawie wspieram w budowaniu marek i kreowaniu wizerunku swoich Klientów oraz zapewniam właściwe narzędzia, które wpływają na sukces realizowanych projektów. Sam też z powodzeniem buduję własną markę jako ekspert w zakresie personal branding oraz autor książek.
Jesteś zainteresowany warsztatem? Napisz do mnie na adres sergiusz@trzeciak.pl i zapytaj o szczegóły.