loader image

Jak wygrać wybory – warsztat strategiczny z kandydatem

Celem warsztatu jest przygotowanie kandydata do kampanii wyborczej oraz dostarczenie praktycznej wiedzy, pomagającej osiągnąć sukces w wyborach.

Dla kogo?

  • Kandydaci w wyborach samorządowych (kandydaci na wójta, burmistrza, prezydenta, radni)
  • Kandydaci w wyborach parlamentarnych (Sejm, Senat)
  • Kandydaci w wyborach do Europarlamentu

Program warsztatu zbudowany jest na bazie mojego 20-letniego doświadczenia, na bazie którego stworzyłem własną metodologię pracy, którą przedstawiam w moich książkach. Kandydaci, którzy ze mną współpracowali, dzięki przygotowanej strategii i nakreślonej taktyce działań, zdobyli mandaty parlamentarzystów, prezydentów miast, burmistrzów, wójtów lub radnych.

Dzięki warsztatowi JAK WYGRAĆ WYBORY zyskujesz:

  • Dostosowaną do potrzeb i możliwości strategię kampanii wyborczej.
  • Zdefiniowanie celów kampanii oraz grup docelowych.
  • Zbudowanie przekazu, który pozwala dotrzeć do wyborców.
  • Taktykę dopasowaną do specyfiki okręgu wyborczego.
  • Katalog oryginalnych pomysłów na prowadzenie kampanii.
  • Zestaw tematycznych książek.

Program warsztatu zbudowany jest na bazie mojego 20-letniego doświadczenia, na bazie którego stworzyłem własną metodologię pracy, którą przedstawiam w moich książkach. Kandydaci, którzy ze mną współpracowali, dzięki przygotowanej strategii i nakreślonej taktyce działań, zdobyli mandaty parlamentarzystów, prezydentów miast, burmistrzów, wójtów lub radnych.

Program warsztatu:

  • Analiza SWOT
  • Wyznawane wartości
  • Wizja, misja, cele
  • Czynniki wpływające na wynik wyborczy
  • Analiza okręgu wyborczego
  • Grupy docelowe
  • Temat i hasła kampanii
  • Zasoby organizacyjne
  • Zasady komunikacji interpersonalnej
  • Plan kampanii
  • Taktyka kampanii – metody jej prowadzenia
  • Katalog pomysłów na kampanię

Warsztat JAK WYGRAĆ WYBORY składa się z następujących etapów:

W trakcie warsztatu kandydat pracuje na formularzu strategii, przygotowując w ten sposób własną strategię prowadzenia kampanii wyborczej. W warsztacie może uczestniczyć maksymalnie 3 osoby (kandydat i najbliżsi współpracownicy). Warsztat trwa około 7-8 godzin i jest w całości realizowany w Warszawie lub w miejscu wcześniej wskazanym przez Klienta.

dr Sergiusz

Trzeciak

politolog, prawnik, ekspert personal brandingu, wizerunku publicznego, public relations i marketingu politycznego