loader image

Marka osobista, a marka samorządu – szkolenie osobiste

Celem szkolenia jest wsparcie samorządowców w kształtowaniu marki osobistej, a przez to w promocji miasta i regionu, które reprezentują. Na szkoleniu poruszane są także zagadnienia związane z budowaniem pozytywnych relacji z mieszkańcami, pracownikami samorządu oraz inwestorami.

Silna marka osobista samorządowca ma olbrzymi  wpływ na postrzeganie miasta lub regionu i jest nieodłącznym elementem ich promocji. Uczestnicy szkolenia poznają także zasady skutecznej komunikacji, także w Internecie, oraz wskazówki, jak komunikować się, by nie narażać na szwank reputacji samorządu.

Dla kogo?

  • Prezydenci miast, starostowie, wójtowie i burmistrzowie miast
  • Pracownicy urzędów (szczególnie z działu ds. promocji i komunikacji miasta)
  • Pracownicy jednostek miejskich
  • Radni sejmików, powiatów, gmin

Szkolenie składa się z następujących etapów

W trakcie warsztatu kandydat pracuje na formularzu strategii, przygotowując w ten sposób własną strategię prowadzenia kampanii wyborczej. W warsztacie może uczestniczyć maksymalnie 3 osoby (kandydat i najbliżsi współpracownicy). Warsztat trwa około 7-8 godzin i jest w całości realizowany w Warszawie lub w miejscu wcześniej wskazanym przez Klienta.

W trakcie szkolenia dowiesz się m.in. tego:

  • Czym jest marka osobista?
  • Dlaczego potrzebujemy marki osobistej?
  • Jak wykorzystać efekt synergii pomiędzy marką osobistą samorządowca a marką samorządu?
  • Jak przygotować wizję rozwoju osobistego i zawodowego spójnego z wizją samorządu?
  • Jak ustalać cele osobiste i zawodowe zgodne z celami samorządu?
  • Jak budować przekaz na temat swojej osoby i samorządu?
  • Jak prowadzić prezentację (m.in. przedstawianie siebie i samorządu)?
  • Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w JST?
  • Jak prowadzić skuteczną komunikację zewnętrzną (w tym z mieszkańcami, pracownikami JST, inwestorami)?
  • Jak umiejętnie wywierać wpływ w czasie komunikacji z odbiorcami?
  • Jak zarządzać relacjami?
  • Jak współpracować z mediami: zasady obowiązujące w kontaktach z prasą, pozycjonowanie artykułów i wypowiedzi dla prasy, wystąpienia telewizyjne?
  • Jak kształtować markę osobistą w Internecie (profile na portalach społecznościowych, m.in. Facebook)?

Program szkolenia każdorazowo może zostać odpowiednio zmodyfikowany w zależności od potrzeb i oczekiwań Klienta. Czas trwania szkolenia jest dostosowany do potrzeb i możliwości Klienta. Szkolenie ma charakter zamknięty i skierowany jest do zorganizowanych grup.

dr Sergiusz

Trzeciak

politolog, prawnik, ekspert personal brandingu, wizerunku publicznego, public relations i marketingu politycznego