loader image

Marka osobista pracownika a marka firmy

Celem szkolenia jest wsparcie pracowników w kształtowaniu marki osobistej, w promocji ich samych oraz firmy, a tym w budowaniu długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami i dotarciu do nowych klientów.

W interesie firmy jest także to, by wartości i cele pracownika były zbieżne z wartościami i celami firmy oraz by aktywności podejmowane przez pracownika (np. w Internecie) nie narażały na szwank reputacji firmy

Dla kogo?

  • Kadra menedżerska
  • Pracownicy działów komunikacji i PR
  • Pracownicy działów HR
  • Handlowcy i pracownicy działów sprzedaży
  • Pracownicy średnich i dużych firm

Uczestnicy szkolenia MARKA OSOBISTA A MARKA FIRMY zyskują:

  • Znajomość zasad budowania marki osobistej.
  • Umiejętność definiowania swojej wizji rozwoju, misji, wartości i celów.
  • Znajomość zasad budowania przekazu, który pozwala dotrzeć do odbiorców.
  • Znajomość zasad budowania i utrzymywania relacji, w tym zasad wywierania wpływu.
  • Znajomość zasad skutecznej współpracy z mediami.
  • Znajomość zasad budowania relacji z klientami.
  • Znajomość zasad kształtowania wizerunku w Internecie.
  • Zestaw materiałów szkoleniowych, w tym książki na temat personal brandingu.

Program szkolenia każdorazowo może zostać odpowiednio zmodyfikowany w zależności od potrzeb i oczekiwań Klienta. Czas trwania szkolenia każdorazowo jest dostosowany do potrzeb i możliwości Klienta. Szkolenie realizowane jest w Warszawie lub w innym, wcześniej ustalonym miejscu.

SZKOLENIE SKŁADA SIĘ Z NASTĘPUJĄCYCH ETAPÓW:

W trakcie szkolenia dowiesz się m.in. tego:

  • Czym jest marka osobista?
  • Dlaczego potrzebujemy marki osobistej?
  • Jak wykorzystać efekt synergii pomiędzy marką osobistą pracownika a marką firmy?
  • Jak przygotować wizję rozwoju osobistego i zawodowego?
  • Jak ustalać własne cele osobiste i zawodowe?
  • Jak budować przekaz na temat swojej osoby i firmy?
  • Jak prowadzić prezentację dla klientów (m.in. przedstawianie siebie i firmy)?
  • Jak umiejętnie wywierać wpływ w czasie komunikacji z odbiorcami (w tym z klientami)?
  • Jak zarządzać relacjami?
  • Jak współpracować z mediami w roli eksperta: zasady obowiązujące w kontaktach z prasą, pozycjonowanie artykułów i wypowiedzi dla prasy, wystąpienia telewizyjne?
  • Jak kształtować markę osobistą w Internecie (profile na portalach społecznościowych, m.in. LinkedIn)?
  • Jak budować relacje i efektywnie wykorzystywać networking?

dr Sergiusz

Trzeciak

politolog, prawnik, ekspert personal brandingu, wizerunku publicznego, public relations i marketingu politycznego