loader image

Program budowania marki osobistej

Autorski program doradztwa i mentoringu w zakresie budowania marki osobistej zakłada długofalową współpracę, której istotą jest przygotowanie i realizacja indywidualnej strategii marki osobistej.

Wykorzystuję w nim działania z zakresu m.in.: marketingu, zarządzania, psychologii i PR-u. Współpraca ze mną jest kompleksowa i każdorazowo dostosowuję ją do indywidualnych oczekiwań i możliwości Klienta.

Dla kogo?

  • Właściciele firm
  • Prezesi
  • Członkowie Zarządów
  • Menedżerowie wyższego szczebla
  • Liderzy życia społecznego i politycznego
  • Osoby publiczne

Realizując PROGRAM BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ zyskujesz:

  • Kompleksową i praktyczną wiedzę z zakresu budowania marki osobistej.
  • Umiejętności pozwalające na budowanie własnego wizerunku i podjęcie pracy nad własnym rozwojem.
  • Znajomość narzędzi służących autopoznaniu, które pomagają wskazać m.in. mocne i słabe strony, style działania oraz optymalne kierunki rozwoju.
  • Umiejętność określania swojej wizji, misji i wartości.
  • Umiejętność definiowania swoich celów i zwiększania prawdopodobieństwa ich realizacji.
  • Wiedza o skutecznym zarządzaniu samym sobą.
  • Umiejętność identyfikacji swoich odbiorców i zrozumienie zasad budowania przekazu, który pozwoli do nich dotrzeć.
  • Umiejętność radzenia sobie w czasie wystąpień publicznych.
  • Wiedza na temat współpracy z mediami – jakie cechy cenią dziennikarze, czym kierują się media, jak przenosić dyskusję na własne pole.
  • Umiejętność kształtowania swojego wizerunek w Internecie – jak efektywnie prowadzić profile na portalach społecznościowych.

Oferowana przez mnie formuła doradztwa gwarantuje stworzenie silnej marki osobistej, co w efekcie przekłada się na znaczący wzrost rozpoznawalności Klienta jako autorytetu/eksperta w swojej dziedzinie i przyczynia się do dalszego, pełnego sukcesów rozwoju kariery zawodowej. Minimalna okres współpracy wynosi 6 miesięcy, w takim czasie bowiem możliwe jest uzyskanie pierwszych korzystnych efektów.

STRATEGIA ROZWOJU MARKI OSOBISTEJ SKŁADA SIĘ Z 4 ETAPÓW:

W ramach współpracy zapewniam także m.in.:

  • przygotowanie strategii i planu obecności w Internecie,
  • przygotowanie strategii obecności w mediach,
  • autoryzację wywiadów prasowych,
  • przygotowanie do konferencji, paneli dyskusyjnych i ważnych prezentacji,
  • przygotowanie do wywiadów i debat telewizyjnych,
  • przygotowanie koncepcji i planu marketingowego książki lub artykułów,
  • opracowanie rekomendacji dotyczących listy książek i audiobooków z zakresu przywództwa, komunikacji, marketingu politycznego, rozwoju osobistego czy marki osobistej,
  • wsparcie w rekrutacji współpracowników.

dr Sergiusz

Trzeciak

politolog, prawnik, ekspert personal brandingu, wizerunku publicznego, public relations i marketingu politycznego