loader image

Strategia i narzędzia budowania marki osobistej

Celem warsztatu jest przekazanie wiedzy na temat budowania marki osobistej, poprzez określenie celów, grup docelowych, przekazu i narzędzi oraz ewentualne wskazanie obszarów wymagających dalszego rozwoju.

Dla kogo?

  • Właściciele firm
  • Prezesi
  • Członkowie Zarządów
  • Menedżerowie i osoby odpowiedzialne za reprezentowanie i komunikację firmy lub organizacji na zewnątrz

Całościowy program zbudowany jest na bazie mojego wieloletniego doświadczenia. Samodzielnie stworzyłem własną metodologię i na jej podstawie wspieram w budowaniu marek i kreowaniu wizerunku swoich Klientów oraz zapewniam właściwe narzędzia, które wpływają na sukces realizowanych projektów. Sam też z powodzeniem buduję własną markę jako ekspert w zakresie personal branding oraz autor książek.

Dzięki warsztatowi STRATEGIA I NARZĘDZIA BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ zyskujesz:

  • Znajomość zasad budowania marki osobistej.
  • Zdobycie wiedzy z zakresu budowania marki osobistej.
  • Umiejętność definiowania celów i odbiorców.
  • Umiejętność budowania przekazu, który pozwala dotrzeć do pożądanych odbiorców.
  • Poznanie zasad komunikacji interpersonalnej.
  • Poznanie zasad współpracy z mediami.
  • Poznanie zasad kształtowania wizerunku w Internecie.
  • Zestaw książek i materiałów edukacyjnych służących budowaniu marki osobistej.

Warsztat przeprowadzany jest w Warszawie i trwa około 7-8 godzin. W trakcie warsztatu uczestnik pracuje na formularzu strategii, który pozwala przygotować założenia do własnej strategii marki osobistej.

STRATEGIA ROZWOJU MARKI OSOBISTEJ SKŁADA SIĘ Z 4 ETAPÓW:

Program warsztatu strategicznego:

  • Samopoznanie (typy inteligencji, SWOT, narzędzia samopoznania)
  • Wyznawane wartości – czym kierujesz się w swoim życiu
  • Wizja i misja
  • Cele – osobiste i zawodowe
  • Grupy docelowe – do kogo kierujesz swoje działania
  • Przekaz – co chcesz, by inni o Tobie usłyszeli
  • Zasady komunikacji interpersonalnej
  • Wywieranie wpływu na ludzi
  • Narzędzia budowania marki  osobistej – tradycyjne i nowe media
  • Networking i budowanie relacji
  • Zasady kontaktu z mediami

dr Sergiusz

Trzeciak

politolog, prawnik, ekspert personal brandingu, wizerunku publicznego, public relations i marketingu politycznego