Kampania wyborcza wymaga od kandydatów i ich sztabów coraz bardziej kreatywnych działań. Wszystko dlatego, iż z każdym rokiem trudniejsze jest wyróżnienie się z tłumu, a co więcej, zwrócenie uwagi potencjalnych wyborców. Jakie więc działania można podejmować? Coraz większą popularnością cieszą się te niestandardowe. Autorzy strategii sięgają po ciekawe, niebanalne konteksty, porównania i nawiązania – nierzadko o zabarwieniu humorystycznym. Jakie są przykłady takich materiałów wyborczych?
Sprawdź poniżej.
Więcej oryginalnych pomysłów na materiały wyborcze opisuję w książce „Drzewo kampanii wyborczej 2.0, czyli jak wygrać wybory”.
Ten materiał może być wykorzystany za zgodą autora na innych stronach internetowych pod warunkiem pozostawienia treści i informacji o autorze w niezmienionej formie i z aktywnymi linkami do strony autora.
W artykule zostały wykorzystane materiały graficzne opublikowane na oficjalnych profilach partii i polityków w social media, oraz materiały wyborcze opracowane podczas kampanii.
politolog, prawnik, ekspert personal brandingu, wizerunku publicznego, public relations i marketingu politycznego
© Copyright 2023 by Trzeciak.pl