- Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne?
- Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery?
- Czym marka osobista różni się od wizerunku?
Coaching marki osobistej, czyli kariera lidera
Twoje cele – moja pasja
Książka jest skierowana do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.
Premiera: luty 2015. | Książka znalazła się na liście bestsellerów Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego!

W tej książce ukazuję karierę i rozwój zawodowy nie tylko jako pracę, ale również jako pasję. Piszę o tym, jak budować wymarzoną karierę i jak się dzięki niej rozwijać, aby stworzyć silną markę osobistą. Pełnię rolę doradcy i coacha, który pomoże Ci opracować własną strategię budowania marki osobistej. Piszę również o tym, że dzięki pasji, nastawieniu na rozwój i konsekwentnej realizacji celów każdy z nas może stać się liderem.
Książka jest skierowana zarówno do osób stojących u progu kariery zawodowej (studenci i absolwenci), jak i do doświadczonych profesjonalistów oraz menedżerów. Zainteresuje szczególnie doradców, trenerów, coachów, ekspertów, polityków, naukowców, nauczycieli, prawników, lekarzy, PR-owców, dziennikarzy i freelancerów. Przede wszystkim zaś tych, którzy chcą być liderami biznesu, nauki, NGO, administracji i polityki.
Dzięki książce dowiesz się m.in.:
Książka ta wraz z publikacją „Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?” stanowi kompletne źródło wiedzy na temat budowania marki osobistej i wizerunku publicznego, także w internecie.

Do pobrania są także wybrane fragmenty książki w PDF
Przeglądaj spis treści książki online