dr Sergiusz Trzeciak
wersja papierowa
Poradnik ten to kompendium praktycznej wiedzy o prowadzeniu kampanii wyborczej. Adresowany jest przede wszystkim do kandydatów startujących po raz pierwszy w wyborach parlamentarnych lub samorządowych oraz do członków ich sztabów wyborczych.
Premiera: 1998 | Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa WiS
Książka ukazała się w formatach: wersja papierowa.
Ten krótki przewodnik doczekał się trzech kolejnych wydań. Pierwsze ukazało się przed wyborami samorządowymi w 1998 roku, drugie – tuż przed wyborami parlamentarnymi w 2001 roku, ostatnie jak dotąd – w 2005 roku.
Każda kampania, w tym także wyborcza, aby mogła zakończyć się sukcesem, powinna być prowadzona w oparciu o właściwą strategię. Najlepiej wiedzą o tym wojskowi i specjaliści od reklamy. Niestety kandydaci do Senatu, Sejmu, samorządu terytorialnego czy też na inne stanowiska często o tym zapominają.
Uwaga: nakład wyczerpany, ale nic straconego. Zapraszam do zapoznania się z inną moją książką traktującą o tej samej tematyce w wyczerpujący sposób oraz w poszerzonej formie.
politolog, prawnik, ekspert personal brandingu, wizerunku publicznego, public relations i marketingu politycznego
© Copyright 2023 by Trzeciak.pl