loader image

dr Sergiusz Trzeciak

Marketing polityczny w Internecie

wersja papierowa, ebook

Pierwszy w Polsce podręcznik marketingu politycznego w Internecie

Podręcznik przeznaczony dla kandydatów w wyborach, samorządowców, polityków, liderów NGO, dyrektorów biur i asystentów poselskich, urzędników, ekspertów, specjalistów PR, studentów zainteresowanych praktyką marketingu politycznego oraz każdego, kto chce stworzyć profesjonalny wizerunek w Internecie.

Premiera: maj 2011 | Książka ukazała się na rynku nakładem Wydawnictwa Muza

Książka ukazała się w formatach: wersja papierowa i ebook.

Książka:

  • pomoże przygotować strategię Twojej kampanii promocyjnej w Internecie,
  • poprowadzi Cię przez proces przygotowania strony www, bloga oraz profili na portalach społecznościowych,
  • nauczy, jak wykorzystywać Internet do kształtowania wizerunku publicznego.

Podręcznik składa się z trzech części. Pierwsza część to krótkie wprowadzenie do tematyki marketingu politycznego, które pomoże czytelnikowi przygotować kompleksową strategię kampanii wyborczej z użyciem narzędzi oferowanych przez Internet.

Druga część szczegółowo objaśnia specyfikę poszczególnych narzędzi internetowych – strona www, portale społecznościowe, blog, czat, lista dyskusyjna, forum dyskusyjne, wirtualny świat, korespondencja elektroniczna, newsletter, reklama internetowa, marketing wirusowy.

Trzecia część odpowiada na pytanie, jak zbudować w Internecie wizerunek, oparty na modelu omówionym w pierwszym rozdziale, za pomocą opisanych w podręczniku narzędzi internetowych. Podstawą tego wizerunku są modelowe typy polityków, na przykład polityk aktywny, polityk ekspert albo polityk skuteczny. Ten rozdział to kopalnia praktycznych pomysłów dla polityków – dla parlamentarzystów i kandydatów w wyborach różnych szczebli, od radnego po prezydenta miasta, i to zarówno dla tych, którzy kiedyś już zdobyli mandat, jak i dla tych, którzy przygotowują się do tego po raz pierwszy.

„Marketing polityczny w Internecie” stanowi odpowiedź dla wszystkich polityków i ich współpracowników, którzy zadają sobie pytanie: jak skutecznie kształtować wizerunek publiczny w Internecie?

Opinia o książce

Uwaga: nakład wyczerpany, ale nic straconego. Zapraszam do zapoznania się z inną moją książką traktującą o tej samej tematyce w wyczerpujący sposób oraz w poszerzonej formie.

Poznaj inne moje książki